Isamu Isamu Söyle Bana

Az önce kuzenimin attığı bi kişilik testi çözdüm. (askjdhaskjdas) Ben mi malım, test mi çözemedim. askjdhsakjdhas

(Önce denemek isteyen tıklasın. Cevapları görürseniz hiçbir anlamı kalmaz)

ÖNCE SORULAR

01-1- Çok nadir bir taşı bulmak için dağa tırmanmak üzere yola çıkıyorsunuz. Dağ hakkında neler düşünüyorsunuz?

Cevap: Yılan yoktur işalla.

01-2- Sonunda aradığınız taşı buldunuz. Ne tür bir taş ? Boyunu, ağırlığını ve değerini tanımlayın.

Cevap: Büyülü tabisi, parlak bi de. Cebe sığacak kadar bişi, para etmez ama değerli. :O

02-1- Bir safari parkındasınız, yolu takip ederek otlakta ilerliyorsunuz ve bir dişi ile bir erkek aslanın büyük parçalar halinde çiğ etleri koparıp yediklerini görüyorsunuz. Ne düşünüyorsunuz?

Cevap: İğrenç.

03-1- Yıllardır kimsenin ayak basmadığı eski bir binadasınız ve yerin altına doğru inen bir merdiven keşfettiniz aşağıya doğru kaç basamak indiniz?

Cevap: İnmem ki?

03-2- Derken karanlığın içinden birinin sesini duydunuz. Bu kişi yavaşça ağlıyor mu? İnliyor mu ? yoksa sizinle konuşuyor mu?

Cevap: Her ihtimalde korkudan öldüm bile ben. Ağlıyodur herhalde?

04-1- Külkedisi masalındaki yakışıklı prens camdan ayakkabınızı çirkin üvey kız kardeşinizin ayağında denerken siz de oradasınız ve ayakkabı üvey kız kardeşinize uyuyor. Bu kötü sürprize nasıl tepki verirsiniz?

Cevap: Bana prens mi yok? askjdasdhsaj Evet yok, şike var derdim. (askjdhsakjd)

05-1- Bir çilek bahçesine girdiniz. Çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane yediniz?

Cevap: Valla patlayana kadar yedim ben.

05-2- Çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve bağırmaya başladı. Kendinizi savunmak için ne dediniz?

Cevap: Çogzeldi, napim?

05-3- Tüm olanı biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı?

Cevap: Çilek bu olim, güzel yani. Belki biraz topraklı olabilir o da normal.

***

ŞİNDİK CEVAPLAR

01-1-Dağ hakkındaki düşünceniz babanızın gözünüzde nasıl biri olduğunu gösterir

Tepki: HÖNK?! NALAKASI VAR OLİM?

01-2-Taşı tanımlayan sözleriniz değeriniz hakkında hissettiklerinizdir.

Tepki: Ah canım kendim, harikayım tabisi. askjdhaskjdsa

02-1- Senaryoya verdiğiniz tepki hayatınızda ilk defa cinsel içerikli film gördüğünüzde verdiğiniz tepkiye eşittir.

Tepki: skjdhsjahdkjaskjdask Mantıklı.

03-1- Terk edilmiş binalar ve yer altı odaları gömülmüş anıları ve eski psikolojik yaraları sembolize eder. Az sayıda basamak inenler geçmişten daha az etkilenen insanlardır. Çok fazla inenler içlerinde derin yaralar. Taşırlar.

Tepki: Ben tırsaklığımdan inemedim bile, onu napıcaz? sakkjdaskdas

03-2- Kendisiyle konuşan bir ses duyduğunu söyleyenler eski acılarını bir madalya gibi göğüslerinde taşırlar inleme sesi duyduğunu söyleyenler zor zamanlarını yalnız geçirmiş kişilerdir.

Tepki: He ağlayanlar da sorun yok o zaman? Ama ben öldüm zaten 5 dk kadar önce. sdjashdhaskj

04-1- Bu durumda vereceğiniz tepki gerçek hayatta eşinizi çalmaya kalkışan bir rakibe vereceğiniz tepkiye eşittir. Sabırlı olmak bilgelik belirtisidir. Ama zaman zaman insan kendisine ait olanı elinde tutmak için savaşmalıdır.

Tepki: Hmmm eyle durumlarda bişi yapmam ki ben. Gideceği varsa gitsin yani. Bana prens mi yok? askjdhaskjdhasjdhaskjkd

05-1- Çaldığınız çilek sayısı aşık olduğunuza inandığınız kişi sayısını gösterir. Bir tane yedikten sonra durduğunuzu söylediyseniz aşk hayatında sadık birisiniz. İki haneli sayılarla cevap verenleriniz ise libidolarını frenlemeyi düşünmeliler.

Tepki: YOK DEVENİN BALE PABUCU. sakjdasdsakadk Bi kere orada başkasının bahçesi dememişler tamam mı? Ben direk annannemlerin bahçesini hayal ettimdi, o da bana yeme demez. Zaten başkasının bahçesinden bişi almam ben, hıh.

05-2- Bu sözler yasak ilişki sırasında yakalanırsanız söyleyeceklerinize eştir!

Tepki: He aklımda bulunsun o vakit. sadahsdhsakj

05-3- Çileklerin tadı hakkında söyledikleriniz geçmiş ilişkiniz hakkında düşündüklerinize eşdeğer.

Tepki: Oğlum çilek güzel bişi, niye ortalığı karıştırıyonuz yani. sakjdkashdkjas

***

Bence bu pek olmadı gibi. Zaten bi Japon’un mantığıyla bi Türk’ünki nasıl aynı olsun. sakjdhajkdhjsakh Libidomu kontrol edeceğmişim, oldu. Gören de günümü gün ediyom sanır ha. Bi git Japon Isamu amca yea. Bana olmadı bence bu. sjadjhdjsadask

Advertisements